✝ fashion            ✝ life            ✝ foto            ✝ inspo

everything good comes to an end

Fick en fråga om hur "läget är på hästfronten" förut och det passade ganska bra nu.. För just i denna stund sitter jag och försöker få ihop en annons som ska sälja min bästa vän till en främmande människa. Jag har haft Liona i över 3 år och dessa åren har gett mig så himla mycket. Världens bästa häst helt enkelt. Men everything good comes to an end och vi avslutar vårt allra sista kapitel tillsammans i denna stund. Jag har haft många egna hästar de senaste cirka 10 åren och ridningen har alltid varit så självklar för mig. Men hur det blir nu har jag inte ens själv ett svar på. Antningen gör jag en sista satsning på en ny ytterligare ponny, eller så tackar jag för mig i denna sporten. Vet inte om jag har glöden att fortsätta, men det går inte att räkna hur många tårar jag fällt för detta beslut heller. Det är så mycket mer än bara en sport, det är en livsstil. Och hästarna har betydit så obeskrivligt mycket för mig, i hela mitt liv. 
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

gumman, vi gråter tillsammans <3

Svar: bästa kaj <3
tildebergmans.blogg.se

2012-06-28 @ 22:32:30
URL: http://kajsatobiasson.devote.se/
Postat av: Amanda Jonsson

Så fina!

Svar: Tack Amanda!
tildebergmans.blogg.se

2012-06-30 @ 19:02:15
Postat av: Elisabeth Ågren

Fy jobbigt att läsa sånt här, själv står och jag och väger på samma fråga när de gäller att fortsätta eller inte, men på något sätt tror jag inte att jag kommer klara mig utan en häst...
Hoppas allt löser sig och att du hittar en super ägare till din söta ponny! :)
KRAM

Svar: Jag vet, och du är verkligen en stor förebild för mig, Lisa. Du har inspirerat mig i flera år ska du veta, du är så otroligt stark och jag har nog aldrig sett någon kämpa så mycket för en häst som du har. Jag är verkligen, verkligen ledsen för hur det slutade med Ragge, men samtidigt kan jag inte låta bli att vara glad för hans skull, det är FÅ som skulle ställt upp så länge för en ponny, du har verkligen gjort ALLT. Jag hoppas verkligen att du skaffar en ny häst och fortsätter med det du gör, för du kommer att lyckas, eller det har du redan gjort. Massa lyckokramar till dig!
tildebergmans.blogg.se

2012-07-06 @ 14:59:57
URL: http://elisabethagrens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0