✝ fashion            ✝ life            ✝ foto            ✝ inspo

truth

 
#Jag är 25% finsk, fast det enda jag kan säga på finska är "en svart katt satt i ett träd" haha.. 
#Jag är nog den slarvigaste människan i världen! Helt seriöst kaaaos
#Jag umgås sååå mycket hellre med killar än tjejer, i alla fall i "gäng"
#Jag har aaassvårt att få känslor för någon.
#Jag pratar oftast i 190km/h, hahah nonstop. 
#Jag är hellre ensam än att umgås med människor jag inte tycker om. 
#Jag har seriösa planer på att vara utbytesstudent i USA, nästa år, woopwoop.
#Jag är fett ödmjuk, många som inte känner mig kan nog uppfatta mig på lite bitchig, helt fel! 
#Jag gick ur 9:an med toppbetyg, men jag är verkligen inget stud på nåt sätt, pluggar ALDRIG. 
#Jag är bokstavligen beroende av fetaost, skulle ärligt kunna leva på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0