✝ fashion            ✝ life            ✝ foto            ✝ inspo

why not so serious?

 
Hej älsklingar. Fint duckface va? Haha måste ärligt talat säga att jag stör mig asmycket på duckface, tycker det är jättefånigt och töntigt och ba tjaaa jag är 12 och fjårtis ungefär, look at ma lips XDD. Skoja älskar det, är duck på alla mina bilder lå. Haha nu vet jag inte ens själv vilken del som var ironisk.. Pallar inteee, trött som en ko.
 
Anyways, idag har jag inte gjort någonting, inte för att jag brukar göra någonting, men ändå. Funderar på att börja blogga "seriöst" haha, asså inte bara ovärda inlägg utan skriva mer och värda inlägg, ta bilder till bloggen som typ outfit bilder osv osv.. Vad tycker ni? Vad vill ni läsa om liksom? puss alla mina fina fina stalkers!! BTW 12-12-12 idag, king va?!

Kommentarer
Postat av: Linda

åsiktsinlägg och outfitbilder, shopping, hästarna, mål, träning ! ;) :D

2012-12-12 @ 21:39:03
Postat av: Anita

Fin bild :)

2012-12-13 @ 06:50:57
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Sara

Säger samma som Linda! :)

2012-12-13 @ 08:47:28
URL: http://ssaaaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0