✝ fashion            ✝ life            ✝ foto            ✝ inspo

tiiiiisdag

 
 
HEJ ALLESAMMANS! Idag redovisade vi sista grejen i skolan I ÅR (fatta känslan!!) och så slapp vi svenskan också så åkte hem tidigt, skönt. Sen framtills nu har jag bara kollat på OTH och slappat i stort sett, ska ta och köra ett pass crosstrainer+lite yoga tänkte jag, men är ba såååå seg just nu, haha! Måste hitta något att ha på mig på Winter Burst på torsdag också meen..
 
Tycker min blogg är så himla tråkig, haha skrattar åt mig själv när jag läser, vad skriver jag egentligen(??) typ "hej idag gör jag ingenting puss hej då". Ah, hur som helst funderar på att lägga ner skiten, känns så oväärt, vill skriva värsta killerinläggen och ba woopppa.. men noppaa, så tråkig är jag. Får se hur jag gör, peace out bitches <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej sluta inte! Din blogg är en av dom jag läser dagligen :)

Svar: Hihi, oj tack vad glad jag blir :)
tildebergmans.blogg.se

2012-12-18 @ 17:39:23
URL: http://ssaaaraa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fiin bild!! :)

Svar: Tack! :)
tildebergmans.blogg.se

2012-12-18 @ 17:59:02
URL: http://Smiilewideeveryday.blogg.se
Postat av: Linda

nej sluta inte! Gillar din klädstil och bilder!

Svar: taack vad glad jag blir!
tildebergmans.blogg.se

2012-12-18 @ 19:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0