✝ fashion            ✝ life            ✝ foto            ✝ inspo

sundaay

 
 
Babes! Mobilappen laggar (surprise, huh?) så kan tyvärr inte lägga upp bilder från i fredags eller något, så istället står Jessica Alba och Paul Walker (to-die-for!!!) för bilderna. På tal om det så måste jag rekommendera filmen bilderna är tagen ur... INTO THE BLUE, seriöst en av de bästa filmer jag sett, så har ni missat den måste ni bara se den! Hur grym som helst.. Well well, idag har jag försökt plugga lite, dock utan resultat, kan inte koncentrera mig överhuvudtaget! Jätteirriterande med tanke på att jag har 11 sidors historia att lära mig tills i övermorgon. Haha, whatever, avslutat kvällen med långt samtal med sis, var faktiskt jättelängesen vi prata så det va najs. Ska bädda ner mig och kolla på Julkalendern nu tänkte jag, måndag imorgon, PUSS! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0