✝ fashion            ✝ life            ✝ foto            ✝ inspo

+/-

MINUS 
- Jag har noooll inspiration till bloggen så gör denna töntiga "plus och minus listan" lol  
- Det är mörkt och kallt ute, hatar vinter och kyla!
- Jag är så sjukt trött både fysiskt och psykiskt, haha stört. 
- Kläder! Så DFKLJSDFKAÄFNS trött på alla kläder, överallt buuuuhu.. 
 
PLUS 
+ Det är jullooooov om TVÅ DAGAR, längtar sönder + (haha plus) Winter Burst laaast party 
+ Julafton om mindre än en vecka!
+ Min chokladkalander, gör mina dagar hihi. 
+ Åker upp till Norrland mellan jul och nyår, niiiiice va. 
+ NYÅR SNART! längtar sönder ännu massa mer 
+ KÖTTBULLEN!! Världens sötaste pluttigaste snuttigaste lille missemisss, så gooue<33<33<33
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0